Strategiškas santykių su klientais valdymas

Bendravimas su klientais ir partneriais – kiekvieno mažesnio ar didesnio verslo pagrindas. Ir kiekvienas verslas gyvuoja tik todėl, kad aplink save subūrė jais pasitikinčių klientų ratą. Tačiau tam, kad santykiai su klientais ir partneriais ir išliktų grįstu pasitikėjimu, tam reikia skirti dėmesio.

Stebėkite savo komunikacijos procesą

CRM sistemos (klientų valdymo sistemos) dar tik populiarėja Lietuvos rinkoje, todėl daug kam dar gali kilti klausimas kodėl jiems ji reikalinga? Pateikiamą gyvenimišką pavyzdį:

Šiandien jei ne kiekvienas, tai kas antras žmogus naudojasi išmaniuoju mobiliuoju telefonu. Jame pilna įvairiausio tipo naudingų programėlių, kurios neretais atvejais tiesiog palengvina įprastą kasdienybę. Tai ne tik galimybė susisiekti su žmonėmis iš bet kurio pasaulio krašto, bet ir visi dienos planai vienoje vietoje. Nemažai žmonių vietoj to, kad nusipirktų darbo knygą, šiandien naudojasi išmaniomis technologijomis: skaitmeniniame kalendoriuje susižymi visus dienos planus, įvykius ir susitikimus, nustato specialius priminimus, gauna pranešimus nustatytu laiku. O taip pat lengvai ir greitai randa visą reikiamą informaciją. Ir čia tik apie kasdienius dalykus.

Labai panašiai ir, tiesą sakant, net analogiškai veikia CRM sistemos. Jos turi vieną didelę duomenų bazę, kurioje kaupiami visi klientų ir partnerių kontaktai, automatiškai sinchronizuojama informacija apie susitikimus, bei primenama apie suplanuotus darbus ar skambučius. Klientų valdymo sistema leidžia susikurti patogią ir kiekvieno poreikiams pritaikytą strategiją, kurios pagalba galima patogiai stebėti visą komunikacijos su klientais procesą, matyti istoriją ir priimti sprendimus. Iškilus problemoms, lengva atkurti visą komunikacijos istoriją ir pamatyti, kurioje vietoj įsiliepsnojo konfliktas bei kur ko pritrūko.

Stebimi klientų poreikiai

Pagal tai, ko reikia klientams ir atkreipiant daugiau dėmesio į jų nusiskundimus galima strategiškai keisti komunikacijos planą ir stebėti pokyčius. Su CRM sistemos pagalba nesudėtinga išanalizuoti ko reikia klientams bei kaip patenkinti jų poreikius. Taip pat daug lengviau rasti nutolusius klientus, perkančius ar besinaudojančius įmonės paslaugomis rečiau.

Klientų valdymo sistemos pagalba Jūs galėsite ne tik palaikyti artimesnį ryšį su savo klientais, bet ir lengviau prisitaikyti prie jų, priimti kritiką ir kontroliuoti situaciją. Visi skundai bus užregistruojami vienoje patogioje sistemoje, o Jūs juos analizuodami galėsite keisti savo veiklos strategiją, atsižvelgiant  tai, ko labiausiai trūksta. Kai veikla orientuota į jos klientų poreikių patenkinimą, santykiai su klientais savaime bus kokybiškesni.